Overordnende forutsetninger for å kunne finansiere via Walley:
Kunde har norsk personnummer og norsk telefonnummer.
Kreditt min/max beløp: 1,- / 100 000,-


Kontaktinformasjon Walley kundeservice:
Epost: [email protected]
Telefon: 22 41 14 55




  A: Salg der varene er på lager/på BL, eller leveringstid <7 dager
1 Ordre registreres i SAP
2 Generer paylink i Walley, velg "in-store"
3 Kunde mottar SMS og fullfører på mobil
4 Selger sjekker i Walley at paylink er "Completed"
5 Betaling registreres i POS
   
  B: Salg der varene er på lager/på BL, eller leveringstid >7 dager
1 Ordre registreres i SAP, legg i tekst leveringskrav "Walley ved utlevering"
2 Generer paylink i Walley, velg "remote"
3 Kunde mottar SMS og fullfører på mobil
4 Selger sjekker i Walley at paylink er "Completed"
5 Betaling registreres i POS
6 Ved utlevering må kjøpet aktiveres (capture) i Walley.
   
  Backlog oppfølging
1 Ordre som ikke er aktivert ved levering
2 Ordre som ikke er aktivert der utløpsdato (90 dg) nærmer seg


Andre forutsetninger: 
Brukernavn + passord til Walley: https://merchanthub.walleypay.com/

Betalingsvilkår salgsordre: 0001/Senest ved utlevering av varer

Annen relevant informasjon: 
-Pay Link ved remote, er "aktiv"/reservert i 90 dager etter at kunde har gjennomført betalingsprosess. Dette kan også utvides ytterligere dersom leveringstid skulle vise seg å bli lengre. 
-Avslag kreditt - Kunde må finne andre måter å gjøre opp på. Butikken må vurdere videre handling.




Innbetalinger registeres mot salgsordre, kundereskontro og 157015/Bohuskonto
Oppgjør: 157015 - 192001 / 238001 - 721000

Frekvens på oppgjør: utbetaling dagen etter aktivering